En enkel strategi til at øge overskuddet

I dagens konkurrenceprægede forretningsmiljø er det vigtigt at finde måder at reducere omkostningerne og øge indtægterne samtidig produktivitet og kvalitet højt. En af de bedste måder at opnå dette er gennem ansættelse og fastholdelse af fremragende medarbejdere.

Alt for ofte ansætte ledere rush gennem ansættelsen på grund af er reaktive snarere end proaktive udfyldningen positioner. Med nogle forudseenhed i den ansættende og gennemførelsen af lyd strategier, når mennesker deltage i din organisation, vil du sænke omkostningerne ved at drive virksomhed med betydelige beløb.

Som du forberede sig på at ansætte overveje følgende:

• Hvilken type person er du på udkig efter?

• Hvad er de værdier, der drive din virksomhed?

• Hvor svært er det job, du udfylder?

• Har du nogen internt der kan gøre jobbet?

• Hvor lang tid vil det tage for at finde den rigtige person til stillingen?

• Hvad er du villig til at forhandle med de potentielle kandidatlande?

På udkig efter potentielle kandidater kan du prøve mere end den traditionelle medarbejder søgning. Indpasses i dit netværk af professionelle forbindelser. Nogle af dine bedste kandidater kan virke for dine konkurrenter. Være forsigtig med at ansætte en person, bare fordi de er en ven eller familie medlem. Ikke at venner og familiemedlemmer gør ikke gode medarbejdere – ofte de kan være fantastisk. Og endnu, hvis du ansætter dem kun fordi de er en ven eller et familiemedlem, du indstilling dig op for nogle store problemer. Moral med andre ansatte kan gå med den forkerte valg. Med det rigtige valg er det lige så sandsynligt at gå op.

Gennemtænke kompensationspakken. Er lønnen fair for job, industri og marked? Sørg for din fordel pakke er konkurrencedygtige for din branche. Finde ud af, hvad andre virksomheder tilbyder så vidt kompensation og overveje at matche eller slå deres tilbud.

Der er lejligheder når nogen kan tage stilling uden at tænke gennem indkomst, fordele eller passe. Når de har fået slået sig ned og føler sig komfortabel med holdning og virksomheden, de kan realisere kompensationen og jobbet er ikke alt, hvad det kunne være. Der kan forårsage nogle utilfredshed fra deres side. For at undgå dette, gør dit hjemmearbejde.

En anden nøglen til at holde gode medarbejdere er at sikre, at de behandles med respekt, værdighed og anerkendelse. Dette kan synes som sund fornuft og endnu, det ofte ikke sker. Jeg konsultere med forskellige typer af organisationer arbejdsfastholdelse og hvordan man kan opnå større engagement fra ansatte. Jeg vil ofte mødes individuelt, i private, med et tværsnit af personalet. Jeg tilbringe mindst en time med hver enkelt medarbejder i et fortroligt møde at finde ud af deres opfattelse af virksomheden. Uundgåeligt, er de områder, der er de fleste mangler for medarbejder til at være fuldt ud tilfredse kommunikation og påskønnelse.

Når området af utilfredshed er blevet identificeret designe jeg programmer for virksomheden til at løse problemerne. Hvad er forbløffende er problemet er ofte på vej til at blive løst fordi organisationen har bragt mig i. En fælles kommentar er, “Endelig nogen lytter til mig.”

Virksomhedens problemer kan ofte mindskes med nogle gode coaching og træning af ledelsen. Det er forbløffende, hvor mange ledere og tilsynsførende blev sat ind i deres position uden uddannelse i interpersonelle færdigheder, forvaltning og tilsyn færdigheder, og hvordan til at kommunikere effektivt. Ni gange ud af ti mennesker har brug for mest uddannelse er dem, der tror, de har brug for det. mindst. Og de er ofte den største hindring for succes i en virksomhed.

Du skal holde din hele holdet på forkant for at forblive konkurrencedygtige på alle fronter. Ved at gøre så du vil være i erhvervslivet i år at komme med en glad, dedikeret og produktivt team. Og der vil være lig med overskud.

Leave a Reply

Your email address will not be published.